2009年10月7日 星期三

軟熟


之前見vanlily介紹buttermilk,佢話可以令個質感似海綿蛋糕

當時已經令我好有興趣啊

心諗:咁奇?

琴晚同大少爺行完街去city's super買嘢補給時,就去搵

搵唔到餅神用既紙盒裝、仲到另一隻款

噢!試焗完,個muffins裡面真係好軟熟

令我又再燃起焗唔同味既muffins,有乜乜物物味,哼~~~~~

呢個係raspberry muffins啊!

用新爐去焗,升得快,以前我成日想焗呢種款既muffins

今次我都做得到!




我買呢款,$37

Time square得呢款賣




沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾