2009年11月3日 星期二

給白"米奇"


大少爺愛上用buttermilk整既muffins
前晚佢問可唔可以整多d,帶比佢班同事試試
當然可以啦!

原來自從我學蛋糕後,佢班同事幾年來不斷做白"米奇"
初初我日日都焗好多muffins比大少爺拎返公司
其實佢同事再見到muffins,會唔會厭呢?

今次有咁大班白米奇,我就整黑糖蘋果muffins

咕嚕肉外,我都唔太喜愛生果做既菜式
但我又好鍾意用生果焗蛋糕
藍梅muffins係我近期至愛

今次用蘋果切到好細粒,就唔怕會太濕呢!用黑糖純粹太大包唔知做乜好

buttermilk真係好好用啊

我想整黑糖薑茶muffins呢




食譜:

牛油       80g

黑糖           70g

蛋           1隻

低粉       100g

泡打粉   1茶匙

buttermilk  50g

蘋果粒     隨意

做法:焗爐預熱180

1)室溫牛油與黑糖打勻

2)加入蛋,用電動打蛋器低速打勻

3)分三次篩入低粉、泡打粉

4)加入buttermilk、蘋果粒輕力攪勻,入爐焗20分鐘(視符火力而定)

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾