2009年11月9日 星期一

Tea @ JW marriott


今日終於可以同呀妹diana去tea

我同呀妹近來都為家人事而困擾
兩個都為家人擔心
尤其呀妹本身有BB,仲要去擔心家人
幸好~我同佢都有信仰支撐著呢

個Tea 同以前既好唔同
我哋唔再只談論手袋、鞋同化妝品
仲有..分享近來既經歷,同信仰上既領受呢

但願我倆既家人都能夠主內平安啊

好!講講今日餐tea先
地點:JW marriott既tea buffet

食物當然唔夠星期六既大長tea多
但食物味道都唔錯呢!
貴精不貴多吧







其實都種類繁多,有剌身、壽司、三文治

仲有我同呀妹最鍾意既parma ham呢




我好鍾意,非常鍾意個藍芝士dressing

仲有蟹肉三文治




個湯係薯仔湯




甜品都ok!我同呀妹勁鍾意食燕麥曲奇,仲有個crepes都好味

右下角果碟係呀妹揀既呢




哈!我明明食甜品,但無啦啦想食粉果呢




沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾