2009年12月22日 星期二

冬至


冬至快樂!今日冬至,冬大過年
我就晌冬至恭祝大家身體健康啦

以前冬至我係唔洗頭既
因為細個家人話冬至唔可以洗頭
咁呢樣習俗就跟隨我多年
但今年信教,我就唔再禁忌呢樣嘢喇

我話過要重整我既生活,第一件事要煮番多d晚餐
就趁冬至去實行
點知.........一起身即時無語問蒼天
我瞓?頸啊
好痛苦,仲要勁痛

已經用埋快快擦d安美露,都仲痛
然後又用日本買返來既鎮痛貼,貼完都仲痛
攪到我唔能夠好好享受煮飯之樂
好似個機械人咁煮,噢~~~~~~~~~~~

好!睇下今日煮乜先?煮乜先?

首先....做節必有既鮑魚生菜



丫!我記得我講過,但都講多次
罐頭鮑魚先去烚幾個鐘先煮,會好味好多,但汁濃d,鮑魚會"淋滑"d
用電飯煲去烚最好
唔駛睇火,用煲粥既——功能慢慢去原罐烚,記得唔好開罐住啊!

然後用番鮑魚湯汁加粟粉獻做汁淋上生菜面就夠

蠔油都唔駛落呢




然後大少爺鍾意既藕餅




花膠湯,我頸痛到都無心情整靚佢先影喇




自製燒肉




呢件係minicorgie媽咪幫我醃製既
自己放入焗爐去燒
好似威化餅咁鬆脆啊!
多謝Auntie幫忙





呢半隻雞係外賣既




我當然又係食餸唔食飯啦
淨好多餸聽日要食隔夜餸喇!但最重要唔好浪費啊

等陣仲要湯丸啊!噢

1 則留言:

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾