2009年12月10日 星期四

又再迪迪尼


一年一度去迪士尼既日子
今次唔係同大少爺去
係同呀妹diana、烏吱、菇奶奶去既

每次去迪士尼都懷著興奮心情
雖然你會知道其實迪迪尼係無乜變
3D電影都係無變
巡遊都係咁上下
機動遊戲都係玩到無驚喜

但係只要有米奇、同minnie
就一切都幾得美好、一切都叫我開心呢




我最鍾意捕捉無人既一刻先去影




早餐都未食,入到去先去醫肚

始終我都只鍾意大街餐廳

今次有聖誕版本既午餐,3道菜先$120,各樣都唔錯




兩個聖誕甜品:一個係薑餅、一個係聖誕布丁




食完就睇巡遊

其實呢…真係次次都一樣咁滯,但每次都覺得睇得好開心

或者因為演藝人員臉帶笑容、跳得好開心咁!令到睇既都開心




最鍾意呢三架車










第二站係去小小世界




雖然知道同東京迪迪尼相差好遠,但都睇得開心




跟住去下明日世界、睇3D電影後

兜兜轉轉終於去排隊睇尾場Golden mickey




又係睇九次仍然覺得好睇既環節




哈!又係捕捉無人既時候去影




好快就入黑喇




我最鍾意既旋轉木馬,佢地去晒大街到買嘢

原本話行一陣就返去影夜景,後來就唔肯走

我點都要自己行入去影相,因為我鍾意呢一刻最靚既迪迪尼




雖然要等,等人玩完走先影到,但我影得有滿足感




呢個要夜晚影先靚,呢張上面轉緊時影好動感

上下都唔同呢!哈




今年立體眼鏡只係得心心呢

透過立體眼鏡去影既




最後當然係煙花

我今次同城堡隔得好遠,我晌大街既中尾段

所以都影得好辛苦,無腳架、前面又太多人

有多小朋友騎膊馬,影到咁都好滿足




迪迪尼再見喇!我一定會同大少爺好快又嚟呢






沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾