2009年12月3日 星期四

O~ic


我終於知道點解琴日咁燥、心情又唔好
原來................
原來係...........
原來係要飲熱古力既日子啊!
哈~今朝烏吱同我講:你飲杯熱古力啦!connie教架
佢講緊富貴門個connie啊

好彩而家無乜不適,應該可以晌狀態下參加今年第一個聖誕party呢

起碼人家比面邀請,仲比我帶多5個人,點都唔可以黑口黑臉咁去架嘛

個蔬菜盒我一見到菠菜就打算做Quiche
用日本菠菜、日本蛋同埋加拿大煙三文魚去整
大少爺皮膚敏感唔駛返工
有佢幫我食晒佢呢




將三文魚原片鋪晌批底,每一啖都有煙三文魚




今晚只能帶細袋,無得帶大機影相

希望我部DC仔生生性性影到靚相啦

21 則留言:


  1. 7Tnpr5AB
    [版主回覆12/03/2009 14:16:00]水蛇春咁長

    回覆刪除

  2. wy66VdT
    佢唔想你收咁多垃圾姐.
    你今晚玩得開心啲.

    回覆刪除
  3. Mee ...... MeeMoreMore2009年12月3日 下午2:39


    你個撻底整得好工整啊
    rdewJ22G ~~~ 好鬼難打啊

    回覆刪除

  4. 好吃
                                                                                     . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

    回覆刪除

  5. 你果杯係乜野茶?咁似提子汁o既?但又好似見到係茶包O番?

    回覆刪除

  6. 嘩, 套杯碟好有貴氣啊~

    回覆刪除

  7. 好靚~好似cafe world果d咁靚.

    回覆刪除

  8. 嘩...整得好鬼靚 ar.....

    回覆刪除

  9. 整得好靚, 今晚玩得開心d

    回覆刪除

  10. 我仲未放到工呀!

    回覆刪除

  11. 你個pie好靚呀~我都有買你本書呢^^! 介紹你呢款全自動罐頭刀~真係方便又好用呀! 有時間去呢度睇睇丫~http://inhouseware.com/ thx so much!

    回覆刪除

  12. eB2cTs
    有無得睇靚相先

    回覆刪除
  13. 個餡餅固然"正斗", 套杯碟仲好"骨子", 真係TEA一TEA, 樂悠悠呢

    回覆刪除

  14. 我有跟妳做过这Quiche,全家都中意食啊!2nd try

    回覆刪除
  15. 咦~~咦~~~咦~~~有啲熟口熟面喎~~~好 warn ar...........>o<
    ymmy yummy~~~你俾啲咩大少爺食到佢敏感呀~~~

    回覆刪除

  16. 原來係唔方便 .............真係傻女嚟, 下次記得飲熱古古力就無事啦 , quiche個買相好靚呀配埋套餐具好優雅呢, 一定好好味

    回覆刪除

  17. 下次你幫我化煙眼!!

    回覆刪除

  18. Yum Yum! 你可以同大少爺一齊食批, 好sweet呀!

    回覆刪除

  19. 嘩, D tableware好靚呀

    回覆刪除

  20. 大少奶: 請問你果套Royal Albert茶具係邊度買架? 英國定HK??? 如果係HK買, 可以講比我知邊度有得賣嗎? Thx!!! 沙朗

    回覆刪除

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾