2009年12月4日 星期五

x'mas party


琴晚去今年第一個聖誕party,係ELLE舉辦既

這是一個慈善 party,每位參加者都捐了 $200 給 Hong Kong Blood Cancer Foundation

然後我就問邀請我位小姐可唔可以帶幾個朋友去

最後…我就同其餘4位敗家仔事頭婆、繼姐、呀茄、烏吱,當然有Vanlily啦
到party前一日,笨B媽媽同我講ELLE都有邀請佢,佢佢對化妝無興趣唔去
我就引誘佢,最後佢都去!
其實如果笨b早D應承,就可以帶埋其餘餓底去啊

PARTY內提供化妝指導、食物同遊戲

入到場,見到好多化妝品牌,大家都諗:一定又買啦!邊次我哋避得過

最後發現,所有counter係唔賣嘢,只係提供意見、幫你化妝、幫你搽指甲

我自己化晒妝,但呀繼、vanlily、烏吱、事頭婆即時有專人幫佢哋化妝啊

我就抹走本身已搽既甲油,搵化妝小姐幫我油指甲呢










食物都係小食類,但入到去就忘記食物呢回事




有化妝師教化妝




有髮型師教set頭




有陳嘉蓉講護膚心得




丫!RMK都有gift set

$7xx,眼影外,仲有埋胭脂、乾粉

其實我都有諗過,但我唔鍾意粉色,所以最後買bobbi brown




有遊戲玩,Jean paul同 issey miyake送出九份香水禮物

哈~9份我哋拎到5份啊




我得到Jean paul香水!最靚呢支呢




跟住抽獎,可惜得事頭婆抽得中

But.........臨走每人有一份禮物包

係一份拆極都有既禮物

各住觀眾.........裡面有

骨膠原飲品10支




仲有 max factor mascara




Orgins護膚套裝




Shisedo既旅行裝skin care同maquillage唇彩、眼影




RMK既乾、濕粉試用裝

同RMK免費化妝一次




Jurlique 既 balm




Cover mark skincare同粉底

Dermalogica、Zensation、Tommy girl既skincare




仲有無影到既Clinique既eye mask同cream

仲有仲有ipsa免費化妝一次、IL Colpo 8折、Barbie免費搽指甲一次




仲有仲有仲有Orgins送出聖誕花

個盤自己diy去畫,但我畫到鬼五馬六






1 則留言:

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾