2010年1月2日 星期六

迷湯


喂喂))))))成年無見喇!你最近好嗎?身體好嗎?everything alright?

我踏入新既一年,第一樣沉迷既食物係乜呢?

哈~新一年只係過兩日,但我已經迷上一樣食物

每日都要整過先安樂!

就係............蕃茄豆腐滾魚尾湯喇

話說上星期我們這一家去呀妹diana屋企做外勤煮飯時

菇奶奶滾蕃茄豆腐魚尾湯,佢好叻,整到冬陰功咁既味?!

跟住我就迷上了~~~

當然我係整唔到冬陰功咁樣,但我真係迷上了

連續兩日自己都要煮呢!用6個蕃茄去煮,夠香濃




時光倒流幾日前

我們這一家食團年飯,我負責兩樣菜式

呀茄話要既中式牛柳




仲有好耐之前呀妹話想試既煎藕餅




菇奶奶既沙薑雞




呀妹既帶子炒椰菜,帶子沉底了




呢碗就係菇奶奶整既魚湯喇




呀吱同呀茄無整過任何菜式,仲要晌樹玩電話

你兩個.........................................哼~~~`

當晚一齊睇佈道dvd、一齊禱告、一齊食飯,我們這一家真係好warm~

21 則留言:


  1.  vanlily 111111111111111111111111111

    回覆刪除

  2. 2222222222
    大少奶你本書幾時印好,期待-ing
    [版主回覆01/02/2010 19:24:00]今次本書比之前兩本多後期工作要做,但都應該好快呢

    回覆刪除
  3. Mee ...... MeeMoreMore2010年1月2日 晚上7:09


    你灌咗禾飲迷湯啊 

    回覆刪除

  4. 家嫂
    查實....個湯又真係怪味左d.
    茄多魚細, 但冬蔭薑係我至愛, 哈哈哈~~
    好鍾意食你藕餅啊. 勁好味.
    之後我都迷上, 可惜除夕夜買唔到藕, 唯有用蘿蔔做.
    亦有買沙薑粉整沙薑雞, 你好叻架!!!

    回覆刪除

  5. 祝你新的一年廚藝更精進!

    回覆刪除

  6. 2010年~~第一個留言~~俾左你喇~~.......哈哈~~恭喜晒

    回覆刪除
  7. 整到冬陰功咁嘅味 <-- 嘩~~~係真唔係呀....表面係蕃茄豆腐魚尾湯,但係其實係冬陰功....

    回覆刪除

  8. o甘犀利, 蕃茄魚湯變身為冬蔭公湯???哈, 我依家都係煲緊湯, 都有蕃茄, 係蕃茄薯仔豬骨湯呢, 都係好好味o既湯呢.

    回覆刪除

  9. 我身在 Sydney,間中都有睇你的 blog,你一家在家中看 DVD,祈禱及團聚,真係好!我一家幾天前則在家中數算主在 2009年給我們的恩典,數之不盡,之後一齊祈禱去總結 2009年。

    回覆刪除

  10. 好吸引呀!

    回覆刪除
  11. 又真係幾 " 迷 " 喎 .....

    回覆刪除

  12. i love tomato fish soup too, yummy

    回覆刪除

  13. O O:
     
    有冬蔭公味的蕃茄湯,好引人入勝呀!
     
    頭號Fan CC上

    回覆刪除

  14. 蕃茄湯都係賣飛佛嚟 o架,細蚊囡嗰陣時就最鍾意蕃茄薯仔滾牛肉湯 o架了!諗起都流口水呀!

    回覆刪除

  15. 一齊睇佈道dvd、一齊禱告、一齊食飯,真係好warm喎!
    Have a blessed year ahead!

    回覆刪除

  16. Happy New Year ! 等我都試下茄多魚細, 加冬蔭薑先 !!!

    回覆刪除

  17. 我都鐘意食藕餅...丫..不如你教我整...我今個星期六整....

    回覆刪除

  18. Hi, I found your blog very very interesting and nearly read it everyday. Food looks delicious and cooking technique is amazing. Will you post the recipe on how to cook the above dishes ?
    Happy New Year to you !

    回覆刪除
  19. That's the best way to start the new year, eat,   pray,  share and  fellowship, happy 2010, I am your's fan too, I am still waiting for your book to arrive!

    回覆刪除

  20. 我都好鍾意飲呢個湯, 仲試過一口氣飲左5碗

    回覆刪除

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾