2010年1月21日 星期四

早晨


噢!天氣潮濕令人感覺厭煩
好似連自己都濕埋
皮膚又突變
好似好多臉油咁
週身唔聚財!

今日一起身就落街買餸
好手痕,好想煮晚餐
順便諗下想食乜?

結果…我整一個all day breakfast,牛角包、雞扒配炒蛋

我又發現到一個炒蛋方法係近似澳洲牛奶公司架

隻蛋好黃色,好有朝氣咁!

其實我覺得早餐既賣相係好靚,早餐之所以重要

我諗係…晨早流流見到一份朝氣勃勃既早餐,的確可以加添能量呢

哼~~~~~~




一份早餐對我哋來講垂手可得

但地球另一邊既海地災民就連飲用既水都缺乏

好好紀念禱告一群仍等待救援的人民吧

1 則留言:

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾