2010年1月5日 星期二

眼花


琴晚我真係又滾番茄豆腐魚湯
跟住同Vanlily講:你好似番茄豆腐魚湯
然後打電話比繼姐:喂!唔該番茄魚湯丫

好彩我係唔會愛上.............番薯

得琴日係晴朗一天恤髮,今日又陰陰天
噢!
好掛住個陽光啊!我未洗晒d衫架

今日繼續整午餐
琴日整漢堡包時,一份牛肉剩下一半,做乜好?做乜好?
唯有做肉丸啦
再加埋雪櫃唔知點解會用極都用唔晒既薯仔,就整唧花薯蓉

成為今日食得一半就飽既午餐

仍然想再飲蕃茄魚湯,到底幾時先會停止呢?

再煲大少爺會唔會制止我呢?




丫!琴日我去餅神個blog留言,Yblog比呢抽字我,真係唔該晒

到底係M定W呢?如果係W咁L之後係乜呢?




突然想唱.....................

別怨新聞這麼假

(那需挑剔)天色這麼差

相信愛可統領天下

(put‘em up put‘em up)

別怪煙花這麼花

(每一點愛)可修補傷疤

將那黑色世代轉化 wo…oh

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾