2010年1月14日 星期四

睇腳


睇腳

今日陪呀茄去final fitting
噢!仲有伴娘繼同菇奶奶
其實呀茄第一次揀衫時,我係陪佢揀衫既

好好笑,呀茄比我激死
有d色呀茄著得唔太好睇,我就話佢似8婆
有件婚紗有一條條既,我就話:你呢件好似雞絲粉皮、果件好似鰹魚片

但其實呀茄身材好好,佢好似著乜都靚呢
呀茄,你唔好擔心,你會係靚新娘架
不過…陪呀茄試衫同陪呀吱好唔同
呀吱試衫既趣事多到一籮咁多,連我新書都有寫呢

因為唔方便比擺晒成件衫出來
所以睇下裙腳啦

以下都係呀茄無揀到既,佢揀件婚紗好靚架

好似"雪耳"咁架


以下晚裝都係茄無揀既

好多都係第一次試時好靚,但見到新貨就會覺得新款靚d




咦!無左串水蛇春code喇喎

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾