2010年3月14日 星期日

偷閒


做乜Yblog連最基本upload相同出blog都有問題架
火都嚟埋啊

終於有心情、時間同大少爺去行街睇戲食飯
去睇愛麗絲夢遊仙境
3D既戲做得靚會特別好睇
um....我覺得都ok啊!
最鍾意心型頭女皇,哈…佢好型呀

睇戲之前去食Tea
其實上星期我都有同過表弟先生食
今次同大少爺食呢




呢個得大少爺食




凍卷




蝦春卷




青咖哩魚




為影呢張相,我杯凍檸茶變成超甜啊

仲有甜品無影到




終於買到呢本書,我覺得幾好睇,好生活感同人性化

sammi畫既畫好靚啊




我覺得都Ok既戲,3D效果令人感覺墮入戲中既境之中

心型王后好正,佢型啊




 

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾