2010年3月2日 星期二

送湯


今日原來遊手好閒,但係烏GG生牙瘡啊

牙瘡係好痛苦既

但飲芫茜皮蛋魚片湯係最有效

所以我就走落街買材料滾湯,等陣就去拎盒比呀烏GG

希望佢快快好番啦

如你若有樹我會很寂寞.....................

但其實送湯呢樣舉動,好唔型囉!

喂喂!新書反應幾好呀!睇完講兩句讀後感好喎!

大家都可以參加贏取小賓女遊戲啊

詳情憑書贏取吸塵小露寶(小賓女)詳情






Fb開Fans page仲有新blog. Click here--->


新facebook acct開始建立,慢慢upload上Fb、講飲、講食、講戰利品、講新書
仲會講祕密
有興趣就add me吧:
ab_chan@ymail.com

14 則留言:

  1. Mee ...... MeeMoreMore2010年3月2日 下午2:40


    點解無咗 vanilily 1 o既呢??
    [版主回覆03/02/2010 14:43:00]因為我同vanlily都覺得yblog做第一,都只係同廣告、鹹濕留言做競賽啊

    回覆刪除
  2. Mee ...... MeeMoreMore2010年3月2日 下午2:42

    謝謝你支 "桿仔糖" ~~
    [版主回覆03/02/2010 14:51:00]你整得條街好靚啊

    回覆刪除

  3. 我身痕, 有咩湯可以止痕?
    [版主回覆03/02/2010 14:50:00]我同你出tst同cwb一轉就可以止痕

    回覆刪除

  4.   琴日買左之後返去就睇晒本書 本書好正~ 食譜又正~ 不過最正係你講兩個人應該點去相處 要去感受對方所愛既野 真係唔係咁容易 睇完你本書 我好清楚知道自己同ex bf 既問題係邊到 因為你! 下次應該更懂得去愛身邊既人 Thank You So Much

    回覆刪除

  5. 但你本書好難買到.....幾間書店都話無貨

    回覆刪除

  6. 報告: 今日食lunch喺又一城PageOne買到。昨日都話未有貨, 今日眼見大約有20本存貨。

    回覆刪除

  7. 本書我今日購買咗啦!!好適合我呢d煮野唔叻 ga 人。我想問本小冊子可唔可以送比一本我呀!!我知道會有好多人會寄去試下。我知道機會好微,所以先有呢個要求,但係我真係好想睇入面D內容呀!!希望你唔會比我嚇到啦

    回覆刪除

  8. 妳對朋友真係好有心

    回覆刪除

  9. 我有買你第一同第二本書,呢本都會捧場,不過要等4月返香港先買呢!

    回覆刪除
  10. Emily, Felix, Hannah and Hilary2010年3月3日 上午9:50


    一口氣睇完啦!很多反思!原來我同你,我老公同你老公係好似架,只係我應該多煮飯、多做家務、少發怒、找回跟老公拍拖時的幽默感......上星期在(中信)的文章中看到為妻之道,今天又看到你的好,看來是神提醒我要做好我份工了!共勉之!一齊做個合神心意的才德婦人~

    回覆刪除

  11. 邊個話 o架?我覺得好型囉!

    回覆刪除
  12. Dear 大少奶, Hello~~ First time to leave comment here. First i wanted to say... you and 大少爺 are so cute~~ when u tell the story that when u were sick... i think 大少爺 is a sensitive and considerate person ar... so happy for u too.. and the tricks u did to 大少爺 are so funny!!! (poor 大少爺) i can't stop laughing when i read your books!! (i got both of them, love them) I love your books not because the recipes are professional but the stories behind them...(of cause your recipes are good too!) so touching and sweet~~ and i am so envy that u have so many good blog friend ne~~ I happened to think that its very hard to have real HK friends in here... I live in USA.. Finally.... i wish all the best with you~~ Last but not least---> 大少奶,你係癲嘅! wahahhahahhah..... LOL

    回覆刪除

  13. Oh no.............wrong place tim...... should post to your other post ar... sorry ar

    回覆刪除

  14. 我剛買了你的新書及上期的, 等我慢慢睇, 及研究你的食譜..

    回覆刪除

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾