2010年6月11日 星期五

戒飲、唔戒(附食譜)


哈哈!我戒凍飲,但唔戒冷盤小食

早幾日整涼拌青瓜,但汁我覺得唔錯

應該可以向豆腐發展,擴大業務

跟住就go go go啦!買日本盒裝有機豆腐去整肉鬆皮蛋豆腐

而且我都好想整多次,調較份量可以分享嘛

今次用豆腐都好得呀!青瓜同豆腐都用得著

當然多謝我好朋友minicorgie啦!好叻架你

聽日餓底gathering,我又整另一做法既冷盤!

好!但其實我都比較鼓勵各位自己隨手落同試味

我實在唔太鍾意跟住湯匙、茶匙去落呢

做法

魚露   1湯匙

頭抽   1湯匙

白酒醋  半湯匙  (無可以用白醋)

糖      2湯匙或隨意加減

花椒油  1茶匙

麻油    適量

熱水    1湯匙

以上係約數,試味時可以會覺得重味dd,但撈落青瓜或豆腐就剛好

不過…始終自己試味可以調較




Fans page仲有新blog. Click here--->







新facebook acct開始建立,慢慢upload上Fb、講飲、講食、講戰利品、講新書
仲會講祕密
有興趣就add me吧:
ab_chan@ymail.com


1 則留言:

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾