2010年7月8日 星期四

餐桌上的幸福滋味 (7.16出版)


官方公佈新書會晌7.16出版




今次我係同一位德高望重既前輩作家"葛雋"合著

葛老師係一位出過56本(或更多既)心靈書籍既作者

能與大作家合作係我榮幸,亦都從葛老師文章內學到更多

本書有正經既葛老師,同癲既我


 


主題係:"家"

我同葛老師係唔同年代成長既人

都有唔同關於家既往事,更有唔同餐桌上既故事

書內有過往未曾出現過既人物、未曾聽我提及過既故事

成為單親家庭前一晚,到底發生過乜事呢?

你眼中幸福快樂既大少奶,背後有條傷痕係點形成既呢?

um....無可否認呢本書我比之前正經,因為當提及"家",就會變得認真

但當然我認真極都係有d"癲啦"

今次我無寫過食譜,但有做過葛老師書中提及既菜式

感覺好似幫老師尋找老師的味覺回憶

相片中既菜式係跟葛老師既食譜而做
寫書期間由我去煮番比老師食,由表弟先生拍攝
(今次書內生活相片、食物相片都係表弟先生操刀呢)

無特別去裝飾,家既感覺、家既味道




令我難忘既燻魚~做既時候有點壓力,哈~




拍攝完後起筷




謝謝你三個啊

Mini、事頭婆、繼姐當日做我既好幫手


希望今次一個小轉型,你地都繼續愛吧!Come on baby~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~`










http://www.openbooknet.com/show_book1.php?bookid=3173


2個家庭,2張餐桌,承載着獨一無二的味覺回憶。
每天餐桌上的幸福佳餚,暖暖的飯氣都在滋潤這個家。

每個家的故事,都是由每個家庭成員去編寫。
餐桌上的每一頓飯,更是交織着日復日的滋味與回憶。

食物不單能滋養生命,更是心靈滿足的源頭。
儘管你在外面遇到風風雨雨,只要回到遮風擋雨的家,看着桌上飯菜冒起的蒸氣,吃一口家人為你精心炮製的美食。這一刻,外間的一切也顯得不再重要。

於文革年代在水深火熱的環境下成長的葛雋,在他對父親有限的記憶裏,父親總是把認為最好吃的東西,輕輕地塞入他的口中。年幼時的禍患,都在家人每一口窩心的食物中得以撫平。哪管是一隻薑油蟹、一碗酒釀圓子,都承載着濃濃的思念與回憶。

誕生於摩登年代的大少奶,縱然以瘋癲個性繼續享受人生,但她最大的關注,仍是大少爺的口腹,「煮餐好餸畀你歎」是她畢生的使命。她形容家是一本故事書,家庭成員是作者也是主角,沒有人知道這個故事的終結是苦或是甜,但她堅持為家的餐桌預備幸福佳餚,讓暖暖的飯氣每天滋潤這個家。

***************************************************************************************

Fans page仲有新blog. Click here--->







新facebook acct開始建立,慢慢upload上Fb、講飲、講食、講戰利品、講新書
仲會講祕密
有興趣就add me吧:
ab_chan@ymail.com


沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾