2010年7月24日 星期六

@金羅寶


哈~書展第3日,開始見有人晌FB同我講買左書

各書局都開始上架喇

亦開始有回應讀後感,令到我放鬆少少

我係一個好怕轉變既人,自細有轉變都係唔太好既

或者睇完書後各位會明白點解我會怕轉變

其實信主後都有改善,不過未會咁快改得到

以前我一份工做好耐、食店食來食去都係嗰幾間

買鞋買來買去都係嗰幾間、買衫都係

因為轉變會令我無安全感,但而家我開始有番喇!


今晚敗家仔5個齊晒人食飯

當然食得好開心啦

去金羅寶食韓菜,可惜由一入門開始,服務就令人覺得.....囉

呢間都幾攪笑,你訂左位只係優先有位,唔代表你一定有位

食物講真又不過不失咁啦啦啦




前菜有8款




我鍾意個蛋




都唔錯啦







牛肋,umm.......都ok既




個豬肉.......ok啦




紅酒牛肋骨,都幾好




石頭飯ok




炒年糕…呢個唔錯

仲有甜品芝麻雪糕,但當時發生小插曲,我笑到喊,所以無影囉






我本書啊!每逢出書期間,一見朋友就簽書呢




Fans page仲有新blog. Click here--->







新facebook acct開始建立,慢慢upload上Fb、講飲、講食、講戰利品、講新書
仲會講祕密
有興趣就add me吧:
ab_chan@ymail.com


4 則留言:


  1. 睇黎你本書好多人支持呀!要加油呀!^_^
     
     
     

    回覆刪除

  2. 我都買左啦 ^^ k

    回覆刪除

  3. DIY 首飾,請您來看看,俾d 意見我呀 ~
    http://hk.myblog.yahoo.com/comewongchan

    回覆刪除

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾