2010年7月9日 星期五

預備開刨@JW


今日起身好似好忙咁

先落中環去尋找戰利品

然後落金鐘,行一陣PP,西武減價d鞋亂晒籠都無乜心機慢慢睇

跟住行入連卡佛唔夠5分鐘,今日約會既人物Amy出現

就上JW tea啦啦啦啦啦

噢!JW真係去得太多,攪到好似無乜新意,有d厭

不過…佢既士多啤梨杏甫茶真係好好飲




parma ham




JW最好味既salad dressing係藍芝士醬




鹹蛋黃帶子鮮蝦粥加勁多油炸鬼,哈




浴缸甜點,哈…Amy揀既,我問:你做乜拎4個浴缸返來?

今日既cake無樣想食




呢塊曲奇係我同呀妹diana既至愛

呀妹仍然留晌..............哈哈




crepes加楓糖漿,加楓糖漿後勁好味,因為我愛楓糖




戰利品




下星期我會用晒呢3個刨去整唔同食物,然後遂樣寫下

3個唔同功用架!呢個品牌得Pan-handler先有

據聞好好用,哼~~~~~下星期我決定留晌屋企試刨

當跑馬地賽事就快放暑假時,我決定開""刨"

下星期幾得留意收睇喇!"傳聞開刨"(我覺得自己又開始痴線)




Fans page仲有新blog. Click here--->







新facebook acct開始建立,慢慢upload上Fb、講飲、講食、講戰利品、講新書
仲會講祕密
有興趣就add me吧:
ab_chan@ymail.com


沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾