2010年8月10日 星期二

只能…回味


今年夏天無煲過紫貝天葵一種疑似利賓納既涼茶

攪到大少爺成日明示、暗示我

無煲既原因…我唔多飲得喇

也許當年年紀少,我血氣方剛,又經常生暗瘡

所以可以豪情蓋天咁去灌涼茶

但到今日今日,我飲多杯都會頭暈

以前食西瓜,連食大半個月先會暈

而家連食兩日都覺得寒涼

噢!時光一去永不回,西瓜只能...回味~

每次煲都會有人問到底份量要點

我今日的起心肝去量一次

就係  38G(大約$10)   紫貝天葵配2000ML水




Fans page仲有新blog. Click here--->







新facebook acct開始建立,慢慢upload上Fb、講飲、講食、講戰利品、講新書
仲會講祕密
有興趣就add me吧:
ab_chan@ymail.com


1 則留言:

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾