2010年8月26日 星期四

祝福


仍然繼續生活,要珍惜仍有機會生活既時刻

琴晚睇電視,他們回家了

見到家屬帶淚送別,眼淺既我又一貫眼淺

只能為各人禱告,但願各家屬及傷者都要好好生活繼續走人生路程

亦希望梁太可以堅強地照顧佢個仔,亦祝福梁頌學早日康復

um......

早前我咪去吉吉島買到一盒煮烏冬既湯粉既

佢盒後面有教整茶碗蒸

咁我就心思思想整

噢…整完後覺得好好味啊

可惜…再去買既時候已經無貨呢

P.Yblog而家係blog友既話就免入code
如經常留言或者想留言唔駛打code既話就同我講,我add你做blog友吧




琴日去買唔番喇!噢




Fans page仲有新blog. Click here--->







新facebook acct開始建立,慢慢upload上Fb、講飲、講食、講戰利品、講新書
仲會講祕密
有興趣就add me吧:
ab_chan@ymail.com


1 則留言:

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾