2010年9月20日 星期一

um....係薯仔造既呢


經過一星期既忙碌,今日出奇地精神

又或者太累,反而睡眠質素更好呢

今日個腦就諗要煲湯、做下家務、最重要整個午餐比自己(呢個係重點)

琴日去City's super買材料時,買埋Gnocchi

佢外型似.......都係唔好講,不過…味道同質感好好

Pasta之一

918都有呢個pasta,佢地問係乜時,我唔知點解釋,只係不斷話係薯仔做成

質感係煙煙un un既,同埋都易煮

只要整個汁整得好,就自然會好味呢

愛上,但我希望自己唔好愛佢咁深

否則…你地又會見到呢個pasta既36煮,哈哈

灑上新鮮既Basil,哼~






City;s super有兩款,一款係雪櫃counter賣,但我要去街

所以買呢隻無雪

不過…我同大少爺都覺得,雪既會好食d,感覺新鮮d








將你地add為blog友咁你地留言就唔需要再輸入水蛇春

如果想我add你,你就留言比我啦!

咁以後留言就可以唔駛為抽水蛇春去煩惱囉

Fans page仲有新blog. Click here--->







新facebook acct開始建立,慢慢upload上Fb、講飲、講食、講戰利品、講新書
仲會講祕密
有興趣就add me吧:
ab_chan@ymail.com


沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾