2010年10月3日 星期日

瘋酥..2


自從識整胡椒餅後,就開始諗用呢個酥去整其他食物

首選係…叉燒酥

記得細個時,有一段時間好鍾意叉燒酥,每次爸爸去帶去飲茶我都會食

當然最後又被我遺棄

長大後就唔太愛,因為好多時裡面既肥叉燒居多

今次我可以用瘦叉燒去整

但餡先用洋蔥、蠔油去炒,終於用到支用極唔完既蠔油

我愛生蠔、蠔仔粥、焗蠔、炒蠔、甚至蠔豉我都食

唯獨怕蠔油,又係有段故

細個有一次爸爸好教唔教,教我用蠔油撈飯,我好似連續食蠔油撈飯好多晚

結果……相信大家都會知,就係破曉

遺棄....的聲音又響起了
遺棄....的感覺偏剩下多少
不聽 不觸摸 不痛楚
懶看 懶記憶 懶問我
今天得到的叫甚麼 管不了


天 亦天天的了 地 天天的了
心也未能料 我已再不渺少
讓昨天一朝了 或且
某月某日某宵 我倦了

天 亦天天的了 地 天天的了
心也未能料 但是我的決心
沒有點滴動搖 或且
某月某日某宵 我倦了







我包到似餃子

我知道…我會繼續不停去整其他口味,但應該一個月一次

酥…不能食太多








將你地add為blog友咁你地留言就唔需要再輸入水蛇春

如果想我add你,你就留言比我啦!

咁以後留言就可以唔駛為抽水蛇春去煩惱囉

Fans page仲有新blog. Click here--->







新facebook acct開始建立,慢慢upload上Fb、講飲、講食、講戰利品、講新書
仲會講祕密
有興趣就add me吧:
ab_chan@ymail.com


沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾