2010年10月11日 星期一

真的嗎?


琴晚終於舉行開鍋儀式,我指既火鍋

夜晚有d涼令我忍唔住同大少爺去食火鍋

但....今朝起身...見到類似潮濕既景象,實在好驚

我最驚潮濕,潮濕過後就會熱

當然我知道而家係秋季啦!但想象力豐富既我,已經諗到九丈遠

今年秋涼好似比往年早少少,十月已經涼,上年十一月都仍覺得熱架嘛

聽講…今年冬工會好凍,真的嗎?

************************************************************************

早個星期見到Winnie姐本書個泰式雞翼食譜好易整,於是參考佢個食譜去整

只需要魚露同少少鹽調味

於是跟住整,味道的確唔錯,食既時候加泰式雞醬伴食

用鹽、魚露醃雞翼,份量我就用1/4鹽、魚露就以所有雞翼都沾到魚露為標準

然後加兩條香茅、乾蔥同少少蒜蓉醃一晚

跟住就蛋、麵粉同泡打粉做粉漿去半煎炸

加泡打粉既粉獎會令個皮鬆發一d

有時整咕嚕肉,我加少少泡打粉做脆漿效果都好好呢

上星期食煎炸野食得多,今個星期打算食清d呢

聽日post甜食,希望成功吧















Fans page仲有新blog. Click here--->







新facebook acct開始建立,慢慢upload上Fb、講飲、講食、講戰利品、講新書
仲會講祕密
有興趣就add me吧:
ab_chan@ymail.com



沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾