2010年10月4日 星期一

甩底(附食譜)


喂喂!我問你丫

如果一個撻,唔駛搓撻皮

你認為仲係咪撻呢?

答案:係

上次gathering mini整左個撻,個撻皮唔係撻,而係麥包

個效果唔錯架!

今次我就二仔底照跟

好ok架!

哼~

呢d我認為無得頂既,當然分享下啦

個麥包撻皮焗完都脆,咁既方法就唔駛食牛油啊




食譜:(參考歡所派對美食55款)

撻殼塗上牛油,將麥包壓入撻殼,多餘既麵包剪走

餡料:

蛋  1隻

奶  1.5湯

粟米、煙肉隨意

鹽、黑胡椒   少許

芝士   (按喜好加或減)

做法:

將粟米、煙肉或自選餡料放入麥包殼內

將蛋同奶攪勻,加入鹽、黑胡椒,放入已預熱190度焗爐焗20分鐘

(視符焗爐火力而定)










將你地add為blog友咁你地留言就唔需要再輸入水蛇春

如果想我add你,你就留言比我啦!

咁以後留言就可以唔駛為抽水蛇春去煩惱囉

Fans page仲有新blog. Click here--->







新facebook acct開始建立,慢慢upload上Fb、講飲、講食、講戰利品、講新書
仲會講祕密
有興趣就add me吧:
ab_chan@ymail.com


沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾