2010年10月6日 星期三

未諗到


呢輪太手痕樣樣都想整
有新有舊、有鹹又有甜
乜都想玩一餐咁

琴日就想整豬肉乾
um.....試另一個食譜,但太鹹啊

感覺有d似臘腸

不過…當時我諗如果買雞肝整,雞肝乾

應該會變..潤腸

無啦啦一堆份子料理晌我個腦度浮現

豬肉乾都係出街買即燒既好味,因為係有一種燒烤既味道

所以都係去買.........吧啦

今日玩乜呢?玩呀妹diana,因為我約左佢lunch呢




每次自己焗豬肉乾,第一底總會係失敗、或黑晒

呢底係拎經驗

到第3或第3底先可以拿捏得準











Fans page仲有新blog. Click here--->






新facebook acct開始建立,慢慢upload上Fb、講飲、講食、講戰利品、講新書
仲會講祕密
有興趣就add me吧:
ab_chan@ymail.com

7 則留言:


  1. 我都整過呀~~都係無出面咁好食^^

    回覆刪除

  2. 好勤力呵!加油!

    回覆刪除

  3. 豬肉乾都係外面買會香啲.

    回覆刪除
  4. 濃情朱古力碰上士多啤梨2010年10月6日 下午3:37


    WO..而家你連豬肉乾都整埋, 睇黎你遲d唔駛出去買野食啦..食咩自己整都得, 哈

    回覆刪除
  5. LadyEffect 依維特2010年10月7日 下午1:46


    樓主好犀利到呀,美珍香既野都做埋
    第一回到訪,即要加你入blog友。謝謝!
     
    ** 來我家認識人見人愛既女人魅力 ~~**
     
      www.LadyEffect.com
    做俏女人,搵靚底底 ; 散美魅力,搵好書藉 ~
    * 多款睡裙至 10 月 31 日均有 92 折,讓妳秋天睡套內的睡衣裙 keep 住變 *
    **10 月 31 日前買全場任何 3 件貨品,或滿 60 元,即免平郵費 **

    回覆刪除

  6. BBQ可以試吓燒豬肉乾食喎...買邊part既豬肉整架

    回覆刪除

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾