2010年10月14日 星期四

哼野家牛肉飯(附食譜)


上年同敗家兵團去食吉野家既牛肉火鍋後
就開始對吉野家有dd好感
個牛肉火鍋的確唔錯,記得我地敗家五人都各自瘋狂一番
其中三個成員,居然就算得自己一個都去食

至於個牛肉飯.......我都唔抗拒

但總會想學
大少爺又話過想食吉野家牛肉飯

當然要整啦啦啦
試過買牛肉汁去整,都唔似

結果…今次成功喇!95%一樣味啊

攪到我好開心即刻想放上blog

食譜:

火鍋牛肉  一盒  (唔駛買太靚既牛肉先似,要夠薄身既)

洋蔥      一個

汁料:

味醂      4湯匙
萬字醬油或生抽     3茶匙
鹽        1/8茶匙
水        2湯匙
清酒      1茶匙(可以省去,但我落左覺得香d)

做法:
1)牛肉解凍,將佢一塊塊分開,因為通常晌個盒內會疊埋一堆
2)洋蔥切條
3)先炒牛肉,炒之前落少許鹽撈勻(一定要煮前加鹽略醃,否則牛肉完全無味,但如果用鹽醃得耐,牛肉會被抽乾水份太"un"),然後燒熱鑊加油,油熱後落牛肉及洋蔥略炒至半成熟盛起備用加
4)汁料攪勻,用回之前炒過牛肉既鑊煮滾,洋蔥及牛肉回鑊,煮到汁料翻滾熄火
5)將牛肉連汁放上飯面

*味醂係甜既,所以初初調較汁時試味會覺得甜,但當與牛肉同煮後,味道剛剛好

*以上份量係二人份量,我見過人去食牛肉飯係要再加汁,即係話多d汁會好味d,所以呢個份量我已經係調較多dd

*味醂加生抽既味係配合架!所以用生抽都可以呢




我知…我知…想問味醂係乜嘛?

係日式調味料,晌Sogo、吉之島、City's super有售

用味醂可以整好多菜式既,同埋唔駛再加糖




仲有滾湯,估係乜湯呢?

無錯!木爪魚湯again











Fans page仲有新blog. Click here--->







新facebook acct開始建立,慢慢upload上Fb、講飲、講食、講戰利品、講新書
仲會講祕密
有興趣就add me吧:
ab_chan@ymail.com


沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾