2010年11月13日 星期六

好生活


好生活....天朗氣清但唔炎熱




好生活..畫眼線能一take過,唔好浪費太多時間先出門口




好生活...繼續買、繼續著




好生活...繼續可以寫書,繼續enjoy寫書樂




好生活... Lincoln 繼續認得我,繼續肯跟我

(多謝呀妹Diana!能夠可以完成我有妹妹既夢想,仲有個咁可愛姨甥仔)




好生活....繼續可以食甜品,我發覺自己無以前咁熱愛甜味




好生活....呢樣先最重要,多讀聖經

全因主的聖名,勞苦可得安靜,

行走於孤單、困惑裡面有主傾聽!

全因主的聖名,愁心可得歡樂,

祈禱的必得勝,我以性命來做證!




好生活...大少爺仍然寵我直到天荒與地老,A long and lasting love




LG邀請晌blog上寫一篇blog講'好生活', LG就會向聯合國兒童基金會(UNICEF) 捐出一千元善款

感謝LG邀請,讓我認真諗一遍好生活對我既定義

原來人越年長,好生活既要求就越簡單






好生活.....不再受垃圾留言騷擾,請容許我此篇不設留言








Fans page仲有新blog. Click here--->







新facebook acct開始建立,慢慢upload上Fb、講飲、講食、講戰利品、講新書
仲會講祕密
有興趣就add me吧:
ab_chan@ymail.com

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾