2010年11月22日 星期一

好棗(附食譜)


話說呢…久唔久都會去稻香飲茶

不過去親都覺得好人多

其中我最愛食既係蒸紅棗糕,係甜品

好煙un.....每次我都會同大少爺講:我想整啊

佢質感好熟,但又唔識形容

我返到屋企好努力咁think來think去,終於醒起

似我以前整過既印尼椰汁糕,好煙un既…

今日就整!

哼~~~~比我整得成功,真係稻香既味道同質感

其實有三層但唔明顯




不過…用紅棗整,個過程都幾繁複

用熱水浸軟紅棗、用攪拌機打爛再隔渣,做成濃杰既紅棗汁

再加冰糖同水煮成汁,再隔渣,呢個步驟令我有少少耳水不平衡(見暈)囉

但成果都好滿意呢!




食譜:

去核紅棗       1/4斤

水          600g

冰糖       適量

木薯粉(即生粉)  300g

粘米粉      40g



做法:

1.將木薯粉+粘米粉撈勻備用



2.將紅棗浸軟,再煲小煲滾水放紅棗,水再滾後熄火唔好開煲蓋,浸10分鐘



3.紅棗完全軟身後放入攪拌機,再加2湯匙熱水打爛



4.將紅棗蓉隔渣,只要汁,呢個時候既汁會好濃同杰身,有少少似漿



5.將d紅棗獎加水,加冰糖去煮,冰糖加多少少要略甜(否則加落粉漿後會唔夠甜)



6.煮好紅棗水後放涼加入(1)粉內攪至無粉粒(我又過多次篩,會幼滑d),然後倒入模蒸,先倒一層蒸5分鐘,再加漿蒸第二層,如此類推



暈未?我寫完都有d暈,但一定要紅棗打爛既汁,因為味會濃,顏色會靚

如果紅棗水就無論顏色同味道都會唔夠呢



*步驟5將水加紅棗漿煮好後,可能水份會增加,這時都只需要取600g份量加入(步驟1)粉內






Fans page仲有新blog. Click here--->







新facebook acct開始建立,慢慢upload上Fb、講飲、講食、講戰利品、講新書
仲會講祕密
有興趣就add me吧:
ab_chan@ymail.com

2 則留言:

  1. 己跟足分量, 但蒸出來私糕好希好膠的, 不知何解? 放 500g 加紅棗漿會否可行?

    回覆刪除
  2. 請問依個recipe可以整到幾多個??

    回覆刪除

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾