2010年11月1日 星期一

焦蕉


近來又開始想整蛋糕,今日又想整另一款

我唔理.....近來要狂逼你地睇我果d無乜進步既蛋糕

星期六我忙到爆,但朝早都忍唔住去醫院探烏G同芝士餅

夜晚趕兩場,一場係咪咪吉生日

我唔能夠坐低同佢地食,但無論點我都要整個蛋糕比咪吉

結果朝早830起身整蛋糕,因為整完要探呀吱

整焦糖香蕉芝士蛋糕,個蛋糕面唔夠靚

諗住整焦糖香蕉同焦糖杏仁做Deco

但香蕉去到現場有變型現象,幸好有焦糖杏仁搭夠咋

佢地話個cake好好味,但我就叫個蛋糕做"妖孽",哈哈







Fans page仲有新blog. Click here--->







新facebook acct開始建立,慢慢upload上Fb、講飲、講食、講戰利品、講新書
仲會講祕密
有興趣就add me吧:
ab_chan@ymail.com

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾