2010年12月6日 星期一

無得外賣


就快癲

我其實精神好多,但食藥又令我好辛苦

然後…大少爺又係咁

兩個一齊病,想搵人撒嬌都唔得

每次病令我諗起爸爸,我好細個時因為扁桃線成日發炎,就成日發燒

又好奇怪我每次燒都燒好幾日

咁我細個就懷疑自己會瓜老襯

跟住每晚臨睡前,爸爸照顧我入睡

我個心會偷偷同爸爸講:爸爸,我就快發燒死喇!再見喇!

然後偷偷喊

當然…第二朝就唔記得琴晚咁感性啦!哈哈

唉...聽晚有個party要去,我要晌今日之內好返,我唔想安排好晒既節目有乜變動

琴日自己煲粥,煲牛肉粥

但係我最怕牛肉粥會攪到成碗粥都好深色,所以……

整牛丸粥就無呢個問題啦!同埋自己整牛肉丸係最易整

我會加少少頭菜去整牛丸,其實好耐之前我整過一次既呢

粥就加新鮮粟米

I'm loving it




牛丸心情唔好囉







Fans page仲有新blog. Click here--->







新facebook acct開始建立,慢慢upload上Fb、講飲、講食、講戰利品、講新書
仲會講祕密
有興趣就add me吧:
ab_chan@ymail.com



沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾