2010年12月21日 星期二

燻蛋及紅豆mousse cake食譜


我覺得以下既燻蛋同紅豆mousse cake易做得來好好食

所以專登開篇寫食譜比大家

希望聖誕party大家用個著!呢兩個食譜我覺得好好呢

燻蛋食譜:食譜來自 最愛宴客 (馮美基小姐著)

材料:

鴨蛋           4隻 (我用日本雞蛋代替)

老抽            1湯匙

米                2~3湯匙

蔗糖(壓碎)  2湯匙

紅茶葉         2茶匙(或兩包Lipton紅茶包)

准鹽             少許

做法:

1.蛋洗淨,放入小煲加凍水蓋過蛋面,不要上蓋,開大火,至水大滾後以大火烚蛋不多不少2分鐘。馬上將將煲離火,開水喉沖凍水15分鐘,至蛋完全冷卻

2.輕敲碎蛋殼,放水喉流水中邊沖邊剝蛋殼,(可以令蛋衣容易剝落,同埋我試過呢個方法剝蛋殼會靚d),將蛋放上老抽上色,將米、蔗糖、茶葉拌勻後放置錫紙面中心,再放上蒸架

3.蓋上鑊蓋後,開火燒鑊至白煙冒出,將蛋放上蒸架,將鑊蓋蓋上,以大火燻一分鐘。將蛋取出,待涼,然後小刀將蛋橫切,小心蛋汁流出,每切一蛋後,小刀須以布抹淨才再切。上碟配准鹽食用







紅豆mousse cake  6"

個餅底我就自己用手指餅食譜,因為我比較愛手指餅

同埋呢…我覺得自己整既手指餅十拿九穩會成功嘛

所以我就寫個mousse比大家,可以做小杯甜品都唔錯

食譜來自日嚐甜品2 (Anita @ jam bakery)

紅豆茸       108g(日本罐裝紅豆)

淡忌廉       200g

魚膠片       2.5g

1.將淡忌廉打至7成,備用

2.將魚膠片浸軟,加10g熱水,再座熱至魚膠溶液,然後將魚膠溶液倒進紅豆茸中,攪勻備用

3.將淡忌廉加人(2)中,輕輕拌勻,倒入餅模中,再放入雪櫃

*日本罐裝紅豆已經好甜,如果覺得唔夠才加糖







Fans page仲有新blog. Click here--->







新facebook acct開始建立,慢慢upload上Fb、講飲、講食、講戰利品、講新書
仲會講祕密
有興趣就add me吧:
ab_chan@ymail.com

1 則留言:

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾