2010年12月2日 星期四

作病@Tubino


我。。呢幾日成日覺得頭痛

點知原來我作感冒,攪到而家喉嚨開始痛啊

來緊我全個月都唔得閒,我唔想病太多日,快快好番吧

今朝起身未知係作病,仲同查太、Amy食lunch @Tubino

呢間餐廳已經成為我送禮自奉既餐廳,佢唔貴之餘,仲好好食

之前議事論事仲訪問餐廳負責人,呢間餐廳既員工福利好好,所以連港台都訪問佢呢

我仲睇左聖誕餐既Menu啊

講番今日食乜先




粟米海鮮湯,但湯裡面好多海鮮肉




我要既羊柳,佢好嫩,覺得好似牛仔肉




查太既豬扒配鵝肝醬汁,查太話好好食




Amy鱸魚,好大塊啊




甜品:我怨自己太亂....心太軟

從不懂反擊 只懂自怨 為何附帶著你 方可生存 越抱緊你 你卻越遙遠.

 我其實唔太愛心太軟,但呢個我覺得好食

因為佢表面係微脆既!唔太甜,good




蘋果tart

我自己唔太愛蘋果tart呢




呢個古力mousse,係雪糕版,好似雪糕咁

我反而愛,因為無咁漏




另外兩件跟餐甜點




咖啡,好靚呀!我諗起陳豪啊




我唔會變既薄荷茶




呢個係聖誕Menu,每位$580

聖誕餐$580好抵,同埋我對佢有信心好食

有興趣訂位吧!

下期飲食男女會介紹,你地可以睇下飲食男女既介紹







Fans page仲有新blog. Click here--->







新facebook acct開始建立,慢慢upload上Fb、講飲、講食、講戰利品、講新書
仲會講祕密
有興趣就add me吧:
ab_chan@ymail.com



沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾