2011年1月3日 星期一

111


11年第一餐煮既飯,原本想煮西餐

但think think下就轉煮中餐

我做冬都無煮過飯飯,成個12月都無乜煮飯

咁樣…我怕大少爺覺得我唔係好超值,會將我打個九折

所以呢就煮佢鍾意食既

其實呢...11年我有個願望…呢個願望已經講左兩年

今年又講…呢個願望係...克服個魚頭

好難架!比要我去剛果旅行更難呢

藕餅






花雕蛋白蒸蟹




蒸魚

大少爺幫我處理好,個頭話片薑遮埋,我去蒸既!哈







Fans page仲有新blog. Click here--->







新facebook acct開始建立,慢慢upload上Fb、講飲、講食、講戰利品、講新書
仲會講祕密
有興趣就add me吧:
ab_chan@ymail.com



沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾