2011年1月31日 星期一

Grand opening@Amore di Tubino


呢幾日共蒸12底糕,又不停辦年貨

辦年貨途中又不停買衫

又買定團年飯材料,好忙啊

話說呢…我去Tubino食飯,食到連人地餐廳都知道我係寫blog

甚至有blogger去食飯會問:大少奶介紹有無野送?

哈!好曳呀你地

Tubino晌樓上再開分店,Grand opening邀請我去啊

新分店名係…Amore di Tubino

無諗過自己有機會去人地餐廳Grand opening呢

今次呢間同樓下有分別,樓上係蠔吧!蠔同海鮮餐廳

不過今次未有得睇個menu,$480有12度菜啊~

2月8號我同呀妹被邀去試菜,到時再報導你地知丫

呢個蛋糕好靚,同invitation card一樣呢




Tubino晌意大利其實係一個咖啡品牌




新呢間設計有d分別,我話過…如果我去一定要呢個Vip區

因為夠穩閉,哈哈




另一邊望到海啊




我愛呢個,好chanel feel




呢個馬頭我唔怕

馬頭圍我都唔怕去架!哈




Grand opening提供小食




帶子喔!我愛帶子




呢個松露牛肉多士,good







我最愛薄荷茶




呀妹既咖啡




同乜乜物物,哈




呢個係舊menu,新既我會晌2.8試菜後先影比大家睇

lunch 3 course最貴都係$108

晚餐都4 course 最貴都只係$338呢









Fans page仲有新blog. Click here--->







新facebook acct開始建立,慢慢upload上Fb、講飲、講食、講戰利品、講新書
仲會講祕密
有興趣就add me吧:
ab_chan@ymail.com

1 則留言:

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾