2011年1月6日 星期四

慶生@yamm


好耐無見喇!我琴日去左同呀妹慶生日

仲有果個坐完月都未返工既烏吱

先去Yamm食buffet、然後去整頸鍊,再跟住就去左陪呀吱揀相

而家外影既bb相好靚,質素、場地、都靚好多呢

我覺得幫bb留倩影好重要,正如我睇番細個既相,都會好開心

um....講下個buffet,感覺......唔同左

食物味道ok,但係呢....總覺得而家..um...................................




食得最多既係頭盤!




頭盤選擇多









熱食只有食呢幾樣

熱食對我來講好重要架!以前有日式食物好多

而家唔太多

自選既熱盤又唔太精美,所以無乜點揀




甜品…我最愛款蛋糕唔再出

呢個白酒jelly ok




ok啦










連macaroon都....得兩款味揀







Fans page仲有新blog. Click here--->







新facebook acct開始建立,慢慢upload上Fb、講飲、講食、講戰利品、講新書
仲會講祕密
有興趣就add me吧:
ab_chan@ymail.com

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾