2011年2月8日 星期二

晚安


今日仍然呆滯,聽日要再睇醫生

一定要睇到斷尾,下星期上機突然感到"鴨梨"

唔想病住咁飛

無乜胃口,唔多想食,但係點都要食d

唔想再食白粥,口好淡啊

今次病,更覺感恩

感恩既係上帝一直賜與我健全身體

內疚我自己管理不善呢

晚餐…三文魚茶漬飯

即使飯素有味精,但食之無味既我,點都刺激起點點胃口

三文魚先蒸五分鐘魚仍嫩滑

與茶漬飯同食,美味

影相途中水份被飯索乾了點點




維他命C奇異果 X 2







Fans page仲有新blog. Click here--->







新facebook acct開始建立,慢慢upload上Fb、講飲、講食、講戰利品、講新書
仲會講祕密
有興趣就add me吧:
ab_chan@ymail.com

7 則留言:


  1. 妳病咗咁耐仲未好番,真係要睇多次醫生,
    依掛D病菌好利害,嚟梗週末又凍,小心身體呀!

    回覆刪除
  2. 情若無花不結果2011年2月8日 晚上8:00


    飲多d 熱水會快好d , 可以沖走細菌, 休息多d , 發燒時只可以食通心粉, 咁會快好d , 小心身體, 瞓醒一定要穿衣, 保重親愛的。

    回覆刪除

  3. 小心身體呀 !!!!!

    回覆刪除

  4. 多飲水, 多休息.

    回覆刪除

  5. 你試下煲些片糖姜茶, 因為早幾年我連發5日燒的後遺症係食抗生素食到吃什麼東西都似食泥沙,唔知幾慘,後來醒起大長今度講過腸胃病煮姜茶來飲都止得下咳,當時我都飲過檸檬水有小小效, 但飲完姜茶第日胃口味覺陸續番來啦,再講我其實唔係腸胃病原來係我自已唔知有的腎石引起發燒咋,姜茶係好普通野,舊時的人有什麼風寒都會煲來飲嘅,你試下啦,快些好番玩得開心D架。
     

    回覆刪除

  6. 感謝大大的熱心分享~不管如何還是要幫你推推~加油

    回覆刪除

  7. 到此一遊 進來看看... ps2遊戲下載 魔法24 tvgame360 ps2台片 金榜之路 wii遊戲片80元 無印套裝 謝孟媛中級文法 wii遊戲下載 無名套裝 謝孟媛 ps3遊戲片 wii遊戲載點 窮人天碟 xbox360台片 陳光數學 遊戲基地 林晟老師數學教學網 xbox 360台片專賣

    回覆刪除

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾