2011年3月7日 星期一

A 糕 go


開始調較返生理時鐘,變返正常

但都會盡量早睡,早睡早起身體好<---呢句我未領悟得到

至少皮膚好!皮膚好心情好!

近年忽然愛上白色,唔知點解?

總覺得白色令我感覺好舒服

近年買野都會愛買白色

早幾日整椰汁馬荳糕,用上殖膠模做

無啦啦整白玫瑰出來,感覺好似一件soap哈

我覺得馬荳糕係長青既甜點、送禮自奉、派對聚會均一流,自取外賣加$1

所以有食譜

椰汁馬豆糕 

材料 A

馬豆      100克

材料 B
  
冰糖     適量

水       5杯

材料 C

奶      160g

椰汁    400g

鷹粟粉  170g



製作

1. 馬豆洗淨先浸一個鐘,再煲淋

2. 材料B煮滾,直到冰糖完全融掉,加入煮淋既馬豆

3. 材料C攪勻,慢慢加入步驟(2),邊煮邊攪,直至感到重身及杰身,熄火入模

*馬豆先浸一個鐘,放滾水煲20分鐘熄火焗至水涼,如未夠淋就重覆做




***********************************************************************
好!然後講下贊助禮品

過年前維特健靈送我一盒美白mask

咁我過年前後病三星期無用到,然後呢…去NZ又無用到

跟住呢……我返香港後,因為塊臉或多或少都曬黑左少少,好彩塊臉都算力保不失

咁好自然又諗起呢樽mask,佢頭一次要用足7日,7日後每星期用兩次

用完7日我塊臉真係白番,同埋幾柔軟,呢點我幾滿意

維特健靈PR話你地留言就有機會得到試用禮品

http://www.vitagreen.com/zh/os21-ice-mask







Fans page仲有新blog. Click here--->







新facebook acct開始建立,慢慢upload上Fb、講飲、講食、講戰利品、講新書
仲會講祕密
有興趣就add me吧:
ab_chan@ymail.com

1 則留言:

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾