2011年3月30日 星期三

唔好亂執房


Hi Hi...噢!玉珠嫁左比羅伯張後,日子更難過

但月娘爭取到嬤嬤晌黃家正門出,的確好有勇氣,好欣賞月娘

今日post下外食,之前同妹又去JW 食Tea X n次方

無辦法,因為唔想食afternoon tea set就唯有食Tea buffet吧

每次去都好似差唔多,每次都有少少新食物,隔一段時間又會再去

循環不息的宇宙




以下係我同呀妹兩個戰績




好味







我又因油條先去食粥,哈




呢個新出品好味,係墨西哥餅呢




今次有忌廉蛋糕啊




cheese cake










我最愛杏脯草莓茶




咖啡




丫!睇完食物,睇下ikea,早前ikea PR send email比我睇

只要影張好亂既睡房相片就有機會去ikea 90秒內盡情掃貨

其實我細個睇電視見到人地盡情掃貨既比賽好羨慕

但係呢…今次有亂既睡房,我呢d潔辟人好難整亂間房

你地去參加丫!





睡房是每天經常出入的地方,為家人提供私人的休息空間,但日子漸久,雜物自然增多。您的睡房是否亂得令人怕怕,令您很想來個大翻新? 宜家家居一直相信家是全世界最重要的地方,並希望為更多人創造更美好的生活。為了讓您大展所長,同時解決您的難題,香港宜家家居facebook專頁舉行了「全新睡房體驗」,讓您有機會贏取高達$10,000 IKEA貨品,令您的睡房從此變得不一樣!



由即日起至4月3日,您只要登入我們的facebook專頁www.facebook.com/IKEAHongKong ,上載一張您認為最混亂睡房的照片,以不多於100字描述睡房混亂的原因以及IKEA可以怎樣幫助您解決收納問題。



您更可以邀請親朋戚友齊齊投票,我們會在票數最高的10位參加者中挑選3位最具創意及切合主題的作品成為終極得獎者,每人可獲宜家家居$5000現金券及被邀參加於2011年4月底在宜家家居九龍灣分店舉行的「樂在其中掃貨大體驗」,在90秒內盡情掃貨! 而其餘7位參加者每人均可獲宜家家居$700現金券!



快來與家人一同參加混亂睡房大比拼,讓大家看看您「壯觀的傑作」,再掃走IKEA貨品,為混亂的睡房來個大變身,締造獨有的個人睡眠空間!




Fans page仲有新blog. Click here--->







新facebook acct開始建立,慢慢upload上Fb、講飲、講食、講戰利品、講新書
仲會講祕密
有興趣就add me吧:
ab_chan@ymail.com

5 則留言:

  1. Mee ...... MeeMoreMore2011年3月30日 下午2:53


    墨西哥餅我最鍾意食 ~~~ 希望有啦~

    回覆刪除

  2. 你睇緊小娘惹呢!呢套劇真係好睇....但又好慘!

    回覆刪除

  3. 我去jw最鐘意飲凍蘋果玉桂紅茶

    回覆刪除

  4. 好似幾正喎!幾錢一位呀!

    回覆刪除

  5. 個粥好似好好味

    回覆刪除

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾