2011年3月10日 星期四

Tea @ Four seasons


琴日又走出街,想出去行下

近日心情悶悶,成日想出街,行下街食下

因為如果唔出街接觸下新事物,好易會脫節

約埋我好妹妹diana、仲有大肚vanlily、Godma elaine一齊tea

揀四季酒店,因為無乜好揀,哈哈

四季我幾年前去過,無乜留下太好印象,只覺得一般

但今次去卻覺得都ok

不過…當上過樓上Caprice 食飯後,就會被Caprice服務寵壞

覺得The Lounge服務....有待改善

P.s我去afternoon Tea並唔係沉醉於那種虛浮,只係lunch time多人、晚餐想返屋企煮飯

下午茶寧靜時段可以比我舒服地同朋友見面,呢一點我覺得好愉快




底層

鹹點令我好開心

好味,而家既我愛鹹多於甜

難得鹹點出色,尤其parma ham roll




中層:scone

Ok架!但我唔愛佢!哈




甜點:我愛macaroon




呢個係菠蘿包仔既puff,裡面吉士有菠蘿味




記得以前用車仔推蛋糕出來,但而家只係一盤,每人件揀一件




我地4個揀呢4件

呀Vanlily揀類似雪條既物體,其實係brownie

然後佢為左睇裡面係乜攪到爛晒,跟住我問佢:做乜你塊野由32樓跌落你隻碟度?

哈!Vanlily而家好大個肚,佢仍然好可愛




呀妹咖啡




我既薄荷茶

完美愉快一日







Fans page仲有新blog. Click here--->







新facebook acct開始建立,慢慢upload上Fb、講飲、講食、講戰利品、講新書
仲會講祕密
有興趣就add me吧:
ab_chan@ymail.com



5 則留言:


  1. 有知已良朋相伴, 心情係咪好番好多呢, 我都想去tea一tea

    回覆刪除
  2. Mee ...... MeeMoreMore2011年3月10日 下午3:17


    每人件揀一件??!! 唔係三件啦咩??!! ~~~~~ 變相加價啊!!

    回覆刪除

  3. 大少奶,好羨慕你咁幸福

    回覆刪除

  4. 咁嘅享受要花幾多錢呢?

    回覆刪除

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾