2011年4月9日 星期六

錯晒@Hooray


今日..............

話說我好愛去Harlan's,咁IFC搬到The One,我都愛

咁早前知道銅鑼灣開分店別約埋三五成群既大新聞組織去

一行七人難得約齊腳

銅鑼灣分店叫Hooray

點知一塌糊塗

要坐室外位,正午又熱又曬,佢話裡面無大檯,我地要坐出面

然後有幾個waiter開太陽傘,照住日照既軌道去移動把傘

但一張長桌有乜奶油會遮得晒

都算,食物更加................




連平日搽麵包既蒜蓉醬都唔得,有無搞錯?

麵包又硬




成個頭盤無焦點,連parma ham都無

唔好食




個牛佢話係肉眼,但跟本唔係

仲又無味又乾又鞋




羊架!no good




反而呀烏吱話炸雞幾好




甜品以為靚,個合桃批淋既

個macaroon硬既,總之錯晒




其實我好少咁樣去數,但問題係…我鍾意Harlan's先會去呢間分店試

無諗過相差甚遠

仲有…無執檯,成桌都好似打完扙咁

然後……餐牌、杯都殘舊

到底發生乜事

我只能如實去寫,因為唔想人太有期望咁去試




Fans page仲有新blog. Click here--->







新facebook acct開始建立,慢慢upload上Fb、講飲、講食、講戰利品、講新書
仲會講祕密
有興趣就add me吧:
ab_chan@ymail.com

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾