2011年5月3日 星期二

兩條


蛋撻…not my cup of tart

我不愛蛋撻

又不愛什麼菠蘿包、雞尾包、腸仔包………

但點解我會整蛋撻?

因為月中我要幫一班朋友整蛋撻,所以焗兩個計時

曾經,我第一次整蛋糕時帶來了虛榮

我最鍾意將街外有得賣既,變為自己整

但係焗完又唔太知點算好

So...今日我整2條,目的大少爺返來可以KO佢嘛

今日去整牙,恐慌之中!嗚~~~~~~~~~~~~~~~~~











Fans page仲有新blog. Click here--->







新facebook acct開始建立,慢慢upload上Fb、講飲、講食、講戰利品、講新書
仲會講祕密
有興趣就add me吧:
ab_chan@ymail.com


11 則留言:

  1. 情若無花不結果2011年5月3日 中午12:04


    加油, 妳實得架。哼

    回覆刪除

  2. 樣子很可愛哩...大少奶, 真係好叻na哩~

    回覆刪除

  3. 蛋撻都唔係我至愛!但係你整得好靚仔!咁我又愛喎!
    話個秘密你知丫!我以前好怕脫牙咖!所以d智慧牙一直唔夠位生我都唔脫咗佢!直至我揾到個好好手勢牙醫我先敢去脫咋!!!我真係好愛佢咖!佢手勢又快又唔痛!脫完又唔會口都腫埋!好正咖! ^ ^

    回覆刪除
  4. Mee ...... MeeMoreMore2011年5月3日 下午2:24


    長型方便食吖~~~~~
    btw , + 油!!! 唔洗怕啦~~~~~

    回覆刪除

  5. 兩條。。。 好叻gar妳!蛋塔都識整

    回覆刪除
  6. 美食醫生 - 許嫣2011年5月3日 晚上10:50


    真係唔駛食街外買架喎!

    回覆刪除

  7. 個型好得!!!!果然係兩條tart!!! 哈哈.

    回覆刪除

  8. 好厲行呀.. 蛋撻好難整架﹗

    回覆刪除

  9. 可5可以share個recipe啊?

    回覆刪除

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾