2011年7月15日 星期五

矛盾@JW marriott


我想話…我寫外食篇係跟據當時我食既時候去寫
過後佢變好變差我控制唔到
亦唔到我控制

我自己分享自己當時所食既

如果係sponsor我既,我都會寫明

真係好怕乜都放到我頭上

如我能控制質素就唔會連自己都會失望


正如Harlan's唔錯,但姊妹店Hooray差到唔信

又例如JW ,我已經食左近好多年

寫blog都n次

但佢質素起起落落,咁可以點?一係就信佢會變番好,一係就唔去

我四月頭同五月尾去Tea都已經兩回事

之前同呀妹去食buffet,佢味道唔差,但款式勁Hea

冷盤,無生蠔,刺生得三文魚同un到爆既蚌




蟹兩款,一款花蟹、一款類似皇帝蟹

龍蝦蚶,我唔介意無龍蝦,而家百物騰貴,但成盤係龍蝦蚶即係點?




磨菇湯…好味




熱盤

仍然有花膠

其餘油雞同海南雞飯,海南雞飯好食

仲有上湯琵琶蝦,都ok

但熱盤無喇!得炒伊麵,同咖哩,炒菜




燒牛肉,出奇好食,好嫩

有好多款汁比你揀




甜品唔錯!同tea款式一樣既,我最愛呢款蛋糕




焦糖杏仁餅,我都識整,但佢好味d




Crepes,好油,好油

配料得士多啤梨同菠蘿!但油得好緊要




um.............

你問我會唔會再去,我答會

我仍相信會又會有變好的




Fans page仲有新blog. Click here--->








新facebook acct開始建立,慢慢upload上Fb、講飲、講食、講戰利品、講新書
仲會講祕密
有興趣就add me吧:
ab_chan@ymail.com




沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾