2011年8月10日 星期三

慶合合


早晨!今日先講個故仔比大家聽喎

從前…有位太太

佢每年由四月開始就會渴望秋天

然後呢…早兩日開始感覺到陰風陣陣後(陰風是陰陰的風,並唔係鬼故的陰風啊)

就興奮莫名,以為秋天的童話終於到來

跟住有一個晚上,要煮晚餐,佢居然為了陣陣陰風就認為不時不食

走去整一個沙爹雜菇牛肉煲,仲要加兩隻辣椒

結果…攪到乾柴烈火慶合合咁慶合合(即係好熱,唔係鹹濕啊)

一邊食雖然開埋冷氣都一邊出汗

最後呢…呢位太太同丈夫就幸福快樂地生活喇(老虎蟹無啦啦都整個happy ending比自己)

呢個故事就係想講比大家知,八月有陰風唔代表返風呀

好!小朋友去洗手,準備食茶點









Fans page仲有新blog. Click here--->







新facebook acct開始建立,慢慢upload上Fb、講飲、講食、講戰利品、講新書
仲會講祕密
有興趣就add me吧:
iamtaisiu9@gmail.com


7 則留言:


  1. 個位丈夫 應該唔會將佢 放入冰格丫

    回覆刪除
  2. 其實, 依家所謂 " 爭秋奪暑 ", 仲會有一段時間熱!
     

    回覆刪除

  3. 死我喇!想秋涼?你重有排等喎!
    唉~~我e家真係越來越驚全面升哂之後會搵唔番我鍾意的blog友!我發現本來係人氣blog內的blog友升咗之後,唔再出現係人氣blog內!嗚~我好驚唔見埋你啊!

    回覆刪除

  4. It sounds like a dirty joke.... e.g. after meal, they happy together... something like that....

    回覆刪除

  5. 哈 都算有創意啦 !

    回覆刪除

  6. 我好想食啲粉絲呀﹗

    回覆刪除

  7. 無問題吖, 想食就食, 很多人也夏天打邊爐啊

    回覆刪除

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾