2011年8月8日 星期一

點只冰冰


我屋企正在整天花板工程,好大灰塵

所以我呢幾日都唔會點整野

最old school既甜品

自製綠豆雪條,好明顯係煲完綠豆沙整既

我第一次整雪條,細個想試整,比老豆發現,佢就會話呢d食左會肚痾
然後就比錢我自己落街買或者買比我
我唔係好明點解每次我放野入冰格佢就話咁樣會痾
佢一日到黑食街買雪糕又話無事架喎

前日我煲綠豆沙,打算靜靜地低調地將綠豆沙整雪條

然後比個驚喜大少爺

佢乜都放入冰格,乜都要變冰先食,不論涼茶、益力多等等一定要放入冰格

咁呢支綠豆雪條佢一定比個Like啦

點知佢突然好似小明咁跳下跳下走出來,雙眼發光咁話:好野!有雪條

我問:你點知?

佢答:我打開個冰格

我問:你無啦啦打開個冰格做乜春...............夏秋冬?

佢含羞答答咁答我:我每日都會不停開冰格

正...癲...佬

整綠豆或紅豆雪條時,首先倒d花奶落去雪硬佢,先再倒紅豆沙或綠豆沙

當做成雪條後,你會發覺加花奶後會好味d

感覺似紅豆冰或綠豆冰架架架架架架!

哼~









Fans page仲有新blog. Click here--->







新facebook acct開始建立,慢慢upload上Fb、講飲、講食、講戰利品、講新書
仲會講祕密
有興趣就add me吧:
iamtaisiu9@gmail.com




9 則留言:


  1. 睇到流口水

    回覆刪除

  2. I really like the conversation between you and your hubby, so sweet! You two are really mean for each other! 

    回覆刪除

  3. 呢個我個仔叫我整好耐,成日都懶煲!

    回覆刪除

  4. 大少爺好鬼Q喎!

    回覆刪除

  5. 幸福呢., 打開雪櫃總有驚喜

    回覆刪除

  6. 你屋企個傻佬同我屋企個傻佬一樣, 四季都成日打開個冰格架

    回覆刪除

  7. 請問點煲先起沙呀.....唔知點解我煲起唔到沙

    回覆刪除

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾