2011年8月9日 星期二

一個堆@pizza express


真架呢…係真架!你感唔感覺到?

琴日立秋,夜晚晌TST真係感到秋天的童話啊

有涼風

當時我有種感動既感覺,一種渴望已久既涼風陣陣(not陰風陣陣)

一種似係可以去旅行既感覺,從來唔會熱天去旅行,秋涼就係時候plan

總之就有dd涼風啦

今日仍未整得野,post下外食

琴晚一行四人去Pizza Express

原本想食京菜,鹿嗚春無位、東來順就…一個唔食牛、一個唔食羊所以無去

結果食peter仔

貪可以坐得耐,一堆女人一個"堆"嘛

同埋我好鍾意呢間既peter,夠薄,抵食

總之"Like"啦

必叫的焗磨菇




my飛佛../chicken caesar salad

最愛佢有Anchovies Fille,中式鹹魚我唔食,法式就愛食,哈




通常我去pizza express會叫parma ham或三文魚

但今次叫北京填鴨peter原來好食架

佢係用點填鴨既醬做醬汁

超愛!




呢個反而普普通通不過不失的海鮮pasta




古古力蛋糕,係最有本錢食既Angel先可以KO佢




我就叫甜點套餐,有我初戀情人凍檸茶同半份量既古古力蛋糕




陳豪加我契女

cuppunino and cheese cake

其實女人好簡單就係愛shopping同埋吹水同鄉夜之嘛!哈









Fans page仲有新blog. Click here--->







新facebook acct開始建立,慢慢upload上Fb、講飲、講食、講戰利品、講新書
仲會講祕密
有興趣就add me吧:
iamtaisiu9@gmail.com






9 則留言:


  1. 幾吸引喎...有機會幫襯o下呢間食店先~

    回覆刪除
  2. 絕代《方華》2011年8月9日 下午1:17


    (Empty)

    回覆刪除

  3. 凉風柔順,秋月無邊,窺我思嬌嘅情緒,好比渡日如年 .....  學咗你添!係呀!琴晚同你分手後,行去撘車時真係 feel 到有風,無之前咁熱喇!
    個 Pizza 真係好食,會帶兩個女嚟試吓!
     

    回覆刪除

  4. 之前住灣仔的時候成日食,因為唔洗等位﹑又好味﹗搬咗去太古之後...成日都無位...就係佢令我好懷念住商業區的日子,WEEKEND去留下任何一間,就唔洗BOOK,唔洗等位﹗

    回覆刪除

  5. 我LUNCH去呢間店(又一城)度食BUSINESS MEAL, 都覺得超好食呀

    回覆刪除

  6. ok喎 等我下次去試下先

    回覆刪除

  7. 呢間要訂位呢... 成日勁full! 

    回覆刪除

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾