2011年12月21日 星期三

唔見雞






一覺睡醒後…無雞賣?知否世事常變,變幻原是永恆~~~~`
噢!我買定晒d材料返來做冬整富貴雞
即係北京樓要用個鎚仔叩開個外殼既呢

但我唔係用泥,至於用乜去整,聽日先話你地知


一早起身焗蛋糕,點知全軍覆沒,我接受唔到囉!哼(好嬲既哼)
激死我喇!
見到覆沒既蛋糕,我仍放晌焗爐裡面唔想拎出來
家陣我發緊脾氣中!激死我


好!講下唔記得幾時一個人午餐

係炒飯!無睇錯!

但我用左台灣買回來既烏魚子、紐西蘭買既喜瑪拉雅山既岩鹽、日本oisix空運既雞蛋、同埋買菜搭既蔥

加上泰國金米炒既
再加上事頭婆送我既生日禮物Franc Franc今季新碟一隻,vanlily送我無印餐墊

係咪即時覺得唔係一般炒飯?








台灣手信,我托菇奶奶幫我買

可以搽一層紹酒,去烤做小食

亦可以炒飯,鹹鹹香香咁

大約$160~$200兩條!所以我碟炒飯唔平架!哈

11 則留言:


  1. 我都想食炒飯添@.@

    回覆刪除

  2. 今日報紙有講:今殺1.7萬雞,冬至無活雞!

    回覆刪除
  3. 嘩...簡直係'富貴'炒飯, 非常之唔簡單!

    雖然我唔敢煮全雞, 但聽到無活雞供應, 都好失望...重諗住買新鮮雞脾整沙薑雞脾呢...

    回覆刪除

  4. 咁唔通用冰鮮雞做富貴雞?

    回覆刪除

  5. 烏魚子炒飯好味呀﹗

    回覆刪除
  6. 成日過時過節都無活雞賣, 唉...香港人真無口福! 你既烏魚子炒飯好靚呀, 飽都想試試呀! 預祝你既"富貴雞"成功! :P

    回覆刪除

  7. 係囉!唔知點解過節就無新鮮雞食嘅?唔好激氣!蛋糕嘅野!一時失手啫~炒飯咁掂補番數!

    回覆刪除

  8. N年冇食過烏魚子啦, 懷念!

    回覆刪除
  9. 淘開心--淘寶代購2011年12月22日 上午9:40

    真係非一般抄飯~不過一個人食會唔會好boring呀~><

    回覆刪除
  10. 大少奶發火... 非同小可...
    "呼" ~~~ 快d救火先~~~~ =]

    回覆刪除
  11. 寧靜中的不寧靜2011年12月23日 清晨7:26


    唔好嬲, 嬲就唔靚~ 凡事總有方法去解決~

    回覆刪除

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾