2011年12月3日 星期六

激光初體驗@Dermes



話說我係毛孩,但又唔算太困擾

又好好彩 underarm唔算海膽,甚至無乜好易處理

所以對坊間一切什麼脫毛都無乜感覺

但係呢…我身邊朋友近年都join激光脫毛,我仍然無太大感覺

直到Dermes話 sponsor我試做一次,我都諗幾日,諗有無必要

我認為唔感興趣或無必要既我都唔會接受

我個blog係我既生活事,大家又當飲食blog,但我仍有我堅持

於是幾日後就諗試下upper lip都好,因為我都有脫upper lip既習慣

於是答應啦

好白痴既我,同有關marketing既stafff傾時

第一時間問:做完後可唔可以補粉?唔得我咪寧寧舍舍個咀圍邊無粉?

然後又問:我有脫開upper lip既毛,做激光前要唔要留番長佢去脫架?要咪好似呀lam?

原來做完已經可以搽粉,但係唔好用酒精成份既skincare

唔需要留鬚去架!人地唔係表演脫毛飄飄,做之前美容師都要幫你剃去毛毛,人地激光打落底層的

我同表弟先生講我做激光脫上唇既毛,佢話:咁你唔再係美人,因為美人生鬚架

激死我










上到去…環境好好,因為感覺係好整潔

有飲品揀,坐左一大陣,真係一大陣,因為個聯絡小姐用大少奶個名去book

我上到去自稱 Miss青,"歐啤青"(Aubrey chan),無人知我個booking,最後我開始有點兒唔好老脾既時候

美容師Sammi出來了,哈~



跟住sammi閒談一陣佢解釋我知個treatment啦

同埋激光脫毛既好處

就係呢…直落底層毛囊位置

唔痛,好快,因為佢有部零下幾度既冷凍機,吹住你脫既部位,用冷凍技術去令你唔痛

um...咀角邊有兩下痛dd,似針拮一拮既,可以接受,平時縫衫久唔久都拮親手,所以唔會痛哈

做完個upper lip位置好平滑,無毛孔、亦都白左dd,因為佢唔似剃刀咁會整粗毛孔

我有興趣join脫全臉毛啊



最實際係你地可以去try try,以下條link填完有機會去免費做一次

做完後你會好想將自己全身脫毛的,哈

堅既,我唔會寫好佢,唔會寫衰佢,只會實情去寫,我自己的確想jouin全臉脫毛呢

http://www.dermes.com.hk/edm/201110/DBLOG1011E/Form.aspx?ref=DBLOM1111E

我去北京道一號做既,美容師係sammi,佢好好,唔會hard sell

同埋每次做完都要6~8星期先再做,你可以6~8星期睇下佢變化再考慮

有一段空間比你考慮一下,當然你覺得好好,可以即刻join,否則返去 think think 呢

7 則留言:


  1. 有無男嘅去做呢? ^.*
    [版主回覆12/03/2011 23:28:47]我估都得,但未見過呢hehe~

    回覆刪除

  2. Wa...this Sammi must very very happy!! XD
    [版主回覆12/03/2011 23:30:02]sammi好nice,起碼原本有老脾既我都笑番

    回覆刪除
  3. 大少奶,你好好彩有個唔HAND SHELL 的美容師, 但她們的姊妹公司 reneex 就HAND SHELL到爆或許是美客師問題. 什麼都入房傾. 傾足個幾鐘都不停話你有咩問題有咩問題. OK!買完野之後就把個客交比其他人. 完全是沒有交帶及不負責任. 叫你買野先什麼都好什麼都得. 買完之後就放你係一邊. 你去投訴咩! 他們都是一統作風是一個推一個, 當你真係發火時,她們先去處理你問題. 但完全是沒有解決囉. 不是以消費者立場去看待件事. 不過唔可以一支杆打沉一船人. 她們是有她們的優勢. 環境是很好但價格同環境是成正比的, 想去做的是可以. 但只係想試一次的, 我就建議唔好去. 費時一陣比人講足成個鐘都離開唔到. 後悔都黎唔切仲要一肚氣.

    大少奶,如果你想做全面.你可以在YAHOO打日本脫毛專門店(個名唔打係到了), 她們之前係上網做團購. 我JOIN左價錢平很多. 環境都不錯的, 只是沒有飲品提供囉!~
    [Angel回覆12/04/2011 08:18:15]就是要學大少奶你一個字 "哼" 那一間同其他姊妹公司....真係去的要想清楚, 就是睇了你的blog 都有一段長時間. 先想同你分享. 以免你走入一個後悔都黎唔切局面
    [Angel回覆12/04/2011 08:14:46]希望如此. 但還是想清楚吧! 叫得你去做就明知你個blog 多人看. 還會對你差咩! 我相信大少奶你去做是100% ok的!
    [版主回覆12/03/2011 23:33:06]或者脫毛同美容唔同,thanks for sharing your experience

    回覆刪除

  4. 如果join全臉脫毛大慨要幾錢左右??

    回覆刪除

  5. 係咪因為佢地sponsor你,而又諗住你會係blog寫佢地,所以無hard sell 你呀?!

    回覆刪除
  6. 我都有去 Dermes 脫 upper lip & under arm, selling 一定有做, 但唔算 hard selling。每次 treatment 完咗,佢都會介紹你有邊啲地方可以做,但絕對唔 hard selling。我永遠答案都係諗吓先,跟住就走得。

    Reenex 我都有 join, as usual will cross sell others product or extend your treatment package。有時啲嘢,只要肯堅持,都一定可以離開到間房,而唔需要放底任何銀両。

    回覆刪除

  7. I joint dermes too ! their service is really good and I am very happy about their result and as you said 做完後你會好想將自己全身脫毛的 ...

    Lucky my 美容師 is not hard sell at all too, I did mine in Langham place. Compare to Evvus which is under the same brand Neo Derm , Evvuss 美容師 are REALLY HARD SELL !!! ANNOYING !

    回覆刪除

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾