2011年12月24日 星期六

Merry Christmas~


Merry Christmas

唔知點解,今年12月好似特別多人

我如往年一樣都有影聖誕燈飾

但係今年好似無乜心水

Time Square既 Barbie其實我都幾鍾意,我鍾意d girlish既野

但我影極都影到人

IFC我覺得唔算太靚

海運大廈太卡通化

我今年最鍾意係PP,真係好靚




我都希望擁有咁大支化妝掃



呢個係我最最最鍾意既!我就係愛呢個style




我姨甥仔話隻眼係魚,哈哈

但轉頭佢篤我隻眼,意思…姨媽塊臉都有條fish




呢個bear bear係用奶咀砌成的



聖誕一定要再講:耶穌愛你!

6 則留言:


  1. 我覺得pp o既佈置一向都有格調.....

    回覆刪除

  2. Merry Christmas and a fruitful Year of 2012

    回覆刪除

  3. 大少奶,首先補祝返你生日快樂~!
    好似你其中一句金句咁講每日都快樂~!
    亦祝你同大少爺聖誕快樂、新年蒙恩

    我今日都好感動呀......因為我急起直追
    襯呢幾日假期追哂你終於追哂你咁多年既blog喇~!
    我都感恩因為有幸透過網絡可以認識到你~!^^thx god

    回覆刪除
  4. 遲來的 "聖誕快樂"啊, 希望係唔好介意! 並祝"新年快樂"!! :D

    回覆刪除

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾