2012年3月24日 星期六

女人有話兒@Mist pizzeria






今星期好過份,過份地忙、過份地post外食
但有時我又覺得,食物既相片好靚

即使你地當圖畫睇都好丫!哈哈

Mist老闆娘 Belle邀請我同vanlily去食Peter仔(pizza)

佢晌意大利訂了一部機返來焗pizza

其實呢…即使唔試食,我同老闆娘都係傾得埋,我地主要天南地北多過講食物,我就係愛呢種感覺

所以呢餐午餐係好女人有話兒咁囉~哈哈

呢塊餐牌…型!地點晌沅紗街




呢個係我會試整既,我信我估到點整,而家我專係將餐廳食過既,然後自己鑽研一番

佢係一個黑松露磨菇溫泉蛋,但底係一個濃濃既磨菇汁咁,但係呢又唔係湯,總之撈埋食係好味

而我一定會試整呢!

其實係將佢撈埋食,但我覺得撈埋會浪費佢既靚,所以無撈得好勻

下星期試整!等我




生牛肉!i like it

牛肉控既我,去邊都要牛肉一番





呢個沙律,靚,但我無食,側邊有蜆凍



白露筍蝦湯

味道清清地,唔膩





呢個蔬菜pizza,而呢度peter有乜唔同

我整既好脆,但唔夠鬆

呢度既係少少鬆既,唔會係死實實既脆,睇個邊就會明我up乜

個茄味清新,配合得幾好

個茄醬係新鮮茄味,唔係我自己整既茄醬味,爭好遠既


但我更愛呢個

呢個係魚籽蟹肉pizza

我超愛

但係你要留意,我係好愛anchovy d 鹹鹹香香

而呢個乾魚籽就似anchovy 種鹹鹹香香味,我受得覺得好

如果唔受得呢!就唔好勉強

我鍾意呢個peter係因為佢夠鹹香

如唔愛濃味呢!選擇其他較好



呢個意大利雲吞,用菠菜汁去做個皮

係似水餃,餡係雞肉,側邊有開心果醬

唔錯!




呢個淡水龍蝦仔蝦意大利飯,蝦好味

上桌時見到感覺開心




你估下係乜?




塊古力片係放落熱古力度,然後會變成咁架!我無得飲,好想飲,因為我戒40日古力啊

另有一款係細杯espresso




呢個古力蛋糕vanlily超讚,但我無食,我唔食得古力直到復活節




呢個甜品呢…個波波係果行雪糕,加咖啡食既


我都無食,又係呀vanilly一臉幸福咁我同講:好味呀


而我食左呢個橄欖雪糕,好滑,感覺係濃滑
但又唔太甜
好味





沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾