2012年7月23日 星期一

8號包(附日本黑糖合桃包食譜)


我知,我知大家趕車趕船趕飛機趕乜趕物

因為8號風球了

而我今晚終於有得食午餐肉了

如果聽日仍8號,我就可以食鹹牛肉三文治了

對於我,打風...係唔應該出街

但近年,總係會有朋友打風出去睇戲、去朋友屋企打麻雀、出去睇浪、睇風、甚至去滑浪

我堅持打風唔出得街,要食罐頭

無錯!唔知點解,我總係保留傳統文化,新年整年糕、端午節包粽、還有…8號風球要留晌安全地方

除了節憸外,我係好傳統既女性

今日咁遲post blog因為我搓包,可惜整好天都黑,影極都影得唔好

好彩有前包可鑑

日本既黑糖合桃包,同之前個唔同食譜,呢個更簡單

我發現將麵糰第一次發酵後,排氣,然後放雪櫃2個鐘,再整,會鬆軟好多

這日朋友丁丁上我家,我整下午茶比佢,有咖啡同日本黑糖合桃包



咖啡機對我來講,最大得益…打奶泡

可以加落熱古古力上

唔飲咖啡既我琴日陪大少爺行街揀靚咖啡豆,又多樣嗜好,我齋睇,佢就買來飲




每次整包造型都唔會知結果係點

因為發酵後總係唔同樣

食譜:日本黑糖合桃包

高筋麵粉     250g

黑糖    50g (我用沖繩黑糖)

鹽    3g

水    160g

酵母     4g

牛油    12g(室溫)

合桃     適量(先烘)

做法:

黑糖、鹽加埋水攪勻

高粉加酵母、加已烘過合桃,然後加入黑糖水,攪勻開始搓,搓3分鐘開始撻,撻到光滑後加牛油再搓,再撻大約200下

搓到有薄膜,鋪上擰乾濕布第一次發酵,約45分鐘至1個鐘,麵糰發大兩倍

排氣,再滾圓,面層鋪上擰乾濕布,放入雪櫃雪兩個鐘

再排氣,平均切割份量,大約6~8份,滾圓蓋上擰乾濕布靜置15分鐘

整造型進行最後發酵大約30~45分鐘,麵糰發大兩倍

最後搽上蛋漿,180度焗10~15分鐘(視符火力而定)









1 則留言:

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾