2012年7月6日 星期五

清熱在左近....清熱酷


話說呢幾年前,清熱酷做promotion, 咁行過見到都會諗咩嚟既呢
清熱酷可以除熱氣?當時仍未有樽裝
講真當時我識煲涼茶,於是無乜興趣
但呀大少爺佢對一切飲品都無限好奇,於是買來試
起初我唔敢試,因為唔知乜味
我同佢最大分別係佢乜飲品都好奇想試,而我就唔會隨便試新飲品
佢同我講好味,唔係想像中既味(我成日都怕怪味飲品)
最後我就試左啖,接受得到喎~甜甜地,唔似一般清熱飲品, 總係用上大量草藥
而甜味又唔係太重
自此去旅行我會清熱酷晌身,一來我鍾意食熱氣食物,二來, 我牙肉一熱氣會痛
加上旅行都無可能煲涼茶,所以都會帶定以防萬一
同埋佢唔會係苦茶咁苦,從來我都唔接受任何苦既食物同飲品
有樽裝可以當凍飲,咁我可以隨手到便利店就買,出街食飯、 食泰國菜後總會覺得係好選擇
天時暑熱總好過日日夜夜飲汽水
樽裝有兩種味道,有檸檬味、有綠茶味
我就喜歡檸檬味
但當然大家都要視符體質
清熱酷現在有個遊戲,去清熱酷個facebook Like個專 頁
搵出3個熱氣朋友就得到$5現金券

清熱酷,含多種草本對華及天然維他命C,清香怡神, 能迅速清熱氣,更有助增強抵抗力


2 則留言:


  1. 會唔會好甜

    回覆刪除

  2. 會唔會好甜
    [版主回覆07/06/2012 14:11:29]佢係....唔多甜架!

    回覆刪除

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾